Všeobecné obchodní podmínky 

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") platí pro objednání školení, seminářů, kurzů, on-line vysílání a dalších služeb inzerovaných na internetovém portále www.jankula.cz, které provozuje PhDr. Rastislav Jankula, Rybářská 2145, 688 01 Uherský Brod, IČO 67593291, kontaktní email info@jankula.cz (dále jen "Poskytovatel"), ŽL vydal Městský úřad Uherský Brod, dne 24.9.2018 Č.j. OZU/2367/18/Kri/4.

Tyto VOP upravují vztahy vznikající mezi Poskytovatelem a Objednatelem při objednávání a poskytování služeb.

2. Vymezení smluvních stran

2.1.Poskytovatelem je PhDr. Rastislav Jankula, Rybářská 2145, 688 01 Uherský Brod, IČO 67593291

2.2 Objednatelem je právnická nebo fyzická osoba, která uskuteční objednávku vzdělávacích či jiných služeb (dále jen "Objednatel").

3. Rozsah poskytovaných služeb

3.1. Poskytoval nabízí širokou škálu služeb, např. vzdělávání, poradenství, aj. (dále jen "Akce").

3.2. Přihlášení na akci, akceptujeme vyplněním přihlášky na našich webových stránkách www.jankula.cz nebo zasláním přihlášky na email info@jankula.cz.

3.3. Všechny přihlášky jsou považovány za závazné a jsou vyjádřením souhlasu s těmito VOP a se zpracováním osobních údajů. Odesláním přihlášky vstupujete do smluvního vztahu s poskytovatelem služeb. Závazná přihláška zavazuje účastníka uhradit účastnický poplatek i při neúčasti.

4. Zpracování osobních údajů

4.1. Bližší informace o zpracovávání osobních údajů a jejich ochrany jsou specifikovány na stránce Zásady ochrany osobních údajů

5. Sjednané služby

5.1. Detailní informace o akci a popis sjednaných služeb je uveden v příslušných informacích o akci. Provozovatel si vyhrazuje právo provést v konečném programu akce úpravy, pokud jsou nezbytné a neovlivní charakter akce, popřípadě změnit termín či místo realizace akce.

5.2. O změně termínu či místa konání jsou účastníci informováni s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím zaslaného e-mailu.

5.3. Pedagogickým pracovníkům, kteří se účastní DVPP, je zasláno osvědčení prostřednictvím České pošty na fakturační adresu, kterou uvedli v přihlášce, nebo na e-mail objednatele s platným elektronickým podpisem.  Podmínkou pro vystavení osvědčení, je účast na vzdělávacím programu.

6. Cena a platební podmínky

6.1. Cena každé akce je uvedena v informacích o jednotlivých akcích.

6.2. Platby jsou přijímány výhradně prostřednictvím bankovního převodu na náš účet. Faktura bude vystavena a zaslána na vámi uvedenou e-mailovou adresu po odeslání objednávky nebo vyplnění přihlášky na vzdělávací akci na našich webových stránkách (www.jankula.cz).

6.3. V případě, že se jedná o školení na míru, cena je s vámi domluvena individuálně.

7. Storno podmínky

7.1. V případě odhlášení ve lhůtě kratší než 5 pracovních dnů před konáním vzdělávací akce (den, kdy vzdělávání probíhá, se do lhůty nezapočítává) je storno poplatek ve výši 100 %, pokud není dohodnuto jinak.

7.2. Pokud se akce nemůže zúčastnit přihlášená osoba, může být vyslán náhradník - je nutné tuto skutečnost oznámit poskytovateli a zaslat přihlášku "náhradníka".

7.3. V případě, že bude vzdělávací akce zrušena ze strany poskytovatele bez uvedení náhradního termínu, má přihlášený právo na vrácení účastnického poplatku v plné výši.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Informujeme Vás, že přílohu těchto obchodních podmínek tvoří informace o cookies, které monitorují vaše kroky v souvislosti s přístupem na webové rozhraní poskytovatele a informace o zpracování osobních údajů. Tyto přílohy jsou volně přístupné na webovém rozhraní poskytovatele a objednatel prohlašuje, že se před vytvořením objednávky s nimi seznámil.

8.2. Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení) hradíte sami.

8.3. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně všeobecných obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnost dne 01.01.2025